نصب دکل های وایرلس دوربین مدار بسته
نوشته شده توسط : امیر عباس

دکل وایرلس دوربین مدار بسته دارای کاربرد بسیاری در زمینه های مختلفی دارد قیمت دکل وایرلس دوربین مدار بسته با توجه به پروسه ساخت آن مشخص می شود.

توضیحاتی درباره دکل وایرلس دوربین مدار بسته

دکل وایرلس دوربین مدار بسته با توجه به ویژگی و مزیت هایی که دارا می باشد در زمینه های بسیاری کاربرد داشته و این نوع دکل ها در زمینه هایی که مسافت بسیاری با دستگاه مرکزی دارد مورد استفاده واقع شده و رادیو وایرلس ها به عنوان تجهیزات بیسیم مورد بهره برداری قرار می گیرد.
دکل وایرلس دوربین مدار بسته

دکل ها از جمله تجهیزاتی می باشند که با توجه به کاربرد آنها در زمینه های مختلفی به صورت قابل توجهی مورد تقاضای مخاطبان و کاربران واقع می شود. دکل وایرلس دوربین مدار بسته از جمله دکل هایی می باشد که با داشتن انواع طراحی ها و مدل های مختلف یا هدف افزایش برد و بهبود زوایای دید دوربین مداربسته در پروژه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به افزایش نیاز به دوربین های مداربسته با اهداف مختلف شاهد افزایش ساخت و نصب این نوع دکل ها می باشیم که می توان گفت استفاده از دکل وایرلس دوربین مدار بسته در کارایی دوربین مداربسته بسیار موثر عمل می کند. در حال حاضر دکل های دوربین مداربسته از پرطرفدارترین و پرکاربردترین انواع دکل هایی می باشد که فروش بسیار بالایی را دارد و با توجه به دلیل استفاده بسیار از این تجهیزات در نظارت امنیتی مورد توجه کاربران واقع شده است.

تصویر 1
کاربرد و اهمیت دکل وایرلس دوربین مدار بسته

از مهمترین و اصلی ترین مشکلات در طراحی و نصب دکل های دوربین مداربسته می توان به چالش مسافت سیم کشی اشاره کرد چرا که در صورت وجود مسافت بیشتر از یک کیلومتر از دستگاه مرکزی امکان سیم کشی وجود نخواهد داشت که در این صورت می توان بهترین روش حل این مشکل را استفاده از رادیو وایرلس ها دانست که به عنوان تجهیزات بیسیم در این زمینه مورد بهره مندی قرار می گیرند. کاربرد استفاده از دکل وایرلس دوربین مدار بسته در زمینه هایی که نیاز به بهره مندی از بستر شبکه به صورت بی سیم دوربیتی هستید بسیار مورد توجه می باشد که برای نصب این نوع دکل ها نیزا به تخصص و حرفه کافی بوده و بایستی شرایط الزامی را مهیا نمود. برای مثال در نصب دکل وایرلس دوربین مدار بسته بایستی موارد زیر مورد بررسی واقع شود:

    فاصله: در انتخاب دو رادیو وایرلس بایستی به فاصله بسیار دقت شود و باید از رادیویی در نصب دکل وایرلس دوربین مدار بسته استفاده گردد که آنتن با برد مناسب را دارا باشد.
    باند فرکانس: برای اتصال دو رادیو بایستی یک باند کاری وجود داشته باشد که در تکنولوژی وای فای دو باند 2؛ و 5.8 موجود می باشد.
    زاویه تابش: هر آنتن بایستی زاویه تابشی داشته باشد که آنتن در این زاویه واقع می شود

تصویر 2
انواع مختلف دکل های وایرلس دوربین مدار بسته

دکل وایرلس دوربین مدار بسته با توجه به کاربرد آنها در انواع طراحی ها و تجهیزات مختلفی تولید و عرضه می گردد که از انواع مختلف دکل های وایرلس دوربین مداربسته می توان به موارد زیر اشاره نمود:

    دکل لوله ای: در طراحی و تولید این نوع دکل ها از لوله های سیاه برای داشتن هزینه ارزان تر استفاده می کنند با توجه به ساده و راحت بودن طراحی و ساخت این دکل ها می توان گفت از رایج ترین و پرکاربردترین انواع دکل وایرلس دوربین مدار بسته به شمار می آید.
    دکل مکعبی: دکل های مکعبی از قوطی یا پروفیل های آهنی تولید می شوند و به علت کم هزینه بودن ساخت این دکل ها در انواع طرح های ال و تی شکل بسیار مورد تقاضا واقع می شود.

تصویر 3
قیمت دکل های وایرلس دوربین مدار بسته

دکل وایرلس دوربین مداربسته با توجه به موقعیت جغرافیایی و شرایط محلی که مورد استفاده قرار خواهد گرفت در انواع کاربرد های مختلفی با کیفیت و کارایی متنوع تولید و ساخته می شود. قیمت دکل های وایرلس دوربین مدار بسته در چه رنجی می باشد؟ از جمله سوالات رایج مشتریان در زمان سفارش ساخت و خرید این نوع دکل ها می باشد که در پاسخ به این سوال می توان گفت با توجه به مواد اولیه و تجهیزات استفاده شده در ساخت این نوع دکل قیمت های مختلفی برای فروش آن ارائه می شود که افراد در زمان ثبت سفارش خود می توانند اطلاعاتی در خصوص جنس بدنه دکل، ارتفاع دکل و نوع المان های استفاده شده در ساخت دکل به دست آورده و انتخاب مناسبی در خرید خود داشته باشند.

تصویر 4
 نصب دکل های وایرلس دوربین مدار بسته

برای نصب دکل های وایرلس دوربین بایستی تخصص و استعداد کافی در این زمینه داشته باشیم چرا که وجود کوچکترین کوتاهی در پروسه نصب آن می تواند خسارت های جانی و مالی بسیاری را به دنبال داشته باشد. هم چنین روند ساخت دکل ها از مهمترین بخش هایی می باشد که باید به آن اشاره کرد چرا که کیفیت ساخت و طراحی آن در کارایی و نحوه عملکرد دکل وایرلس دوربین بسیار تاثیرگذار می باشد.

تصویر 5
رادیو وایرلس ها در سیستم های دوربین مداربسته

رادیو وایرلس سیستمی می باشد که با استفاده از آن می توان اطلاعات را مدوله و از این طریق به بسته های انتقالی تبدیل کرد. در طراحی دکل های وایرلس دوربین مدار بسته از انواع آنتن های مختلف استفاده می کنند که آنتن با قابلیت مخابره کردن اطلاعات و بسته های تولید شده به وسیله رادیو کارایی قابل توجهی در این نوع دکل ها ایفا می کنند. از انواع آنتن ها در دکل های وایرلس دوربین می توان به موارد زیر اشاره نمود:

    Flat این نوع آنت ها زاویه تابش تا 90 درجه را دارا هستند
    Sector آنتن هایی با زاویه تابش 120 درجه بوده و برای دکل های مخابراتی استفاده می شود
    Omni آنتن هایی با زاویه 360 درجه بوده و در اکسس پوینت ها کاربرد مناسبی دارند





:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: